onsdag 12. september 2012

Vårt første innkjøp


Det aller første vi (ehm...jeg...) kjøpte til huset var denne lysekronen. 

Falt pladask og bare visste at jeg 

MÅTTE ha en slik "posekrone" over spisebordet. 


Ikke det at jeg visste hvilket spisebord vi skulle ha da...

For lysekronen ble innkjøpt leeenge før huset stod ferdig.



Tror igrunnen det bare var påtenkt...



Men fornøyd er jeg!

Passer perfekt til spisebordet (som ble kjøpt brukt av naboen:)).



Hverdagen har VIRKELIG inntatt No55!

Små skal på skole og i barnehage, før de voksne farter til jobb.

Treninger og kamper på ettermiddagene...

"Hu mor" har innvilget seg en dag "fri" i uken, 

med håp om å få gjort såpass på dagtid at kanskje èn kveld i uken kan nytes i sofaen???

Kaja



 This chandelier was one of the first things we bought for our house.

It was actually bought long before the house was even build...

But we (ehmm... I) LOVE it!

It fits perfectly with our dining table.

Kaja









2 kommentarer:

  1. Flott den lysekrona!
    Passer så godt inn hos dere :-)

    Hverdagen er travel!
    Altfor få timer i døgnet :-/

    Klem

    SvarSlett
  2. Så nydelig den lysekrona var,eg elsker lysekroner:)
    Dagene fyker jammen avgårde,masse som skjer her og..
    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett