fredag 8. februar 2013

Tid for kontraster...

...er NIB`s februarutfordring.

Og her er mitt bidrag.

Louis Ghost stolen mot det gamle pianoet vårt.

Ja, jeg sa jo den ville bli flyttet litt rundt omkring;)



Nytt mot gammelt,

gjennomsiktig materiale mot tungt tre,

luftig mot tett,

mykt mot hardt.






Liker hvordan vi kan se pianoet gjennom stolen:)



Nå er det fredag gullrekka:)
 
Ha en super helg!!
 
Kaja.
 
My new chair has been moved...
 
I love it next to our old piano:)
 
Have a lovely weekend!!
 
Kaja.
 
 


8 kommentarer:

  1. Elsker bidraget ditt, og for en flott blogg du har.
    La meg til som følger med det samme.
    Ønsker deg lykke til og god helg.
    Mvh Karianne

    SvarSlett
  2. Så nydelig bidrag og den stolen er så stilige:))pianoet er jo knallfint!
    Kos deg masse i helga!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Flott bidrag, Kaja!
    Fin kontrast :-)

    Ønsker deg og dine en flott helg :-)
    Klem

    SvarSlett
  4. Fant bloggen din på NIB. Har tittet gjennom hele bloggen. Syntes bloggen er superfin. Liker stilen din. Vi har veldig lik smak :-).

    SvarSlett
  5. Flotte bilder, fin kontrast!!
    Lykke til:)
    ELsker stolen ♥

    SvarSlett
  6. Skikkelig tøft med den kombinasjonen!
    Ha en fin uke! Klem

    SvarSlett
  7. Så fint du viser dette:) Har og fått et gammelt piano jeg så for meg Ghost stol til, og nå ser jeg jo det funker:))
    ha en fin dag:))

    SvarSlett