fredag 10. februar 2012

Sofakroken


Da vi bygde for snart fem år siden, skulle ALT være hvitt. 

Hvite vegger, lys sofa, hvite gardiner.

Ikke så veldig praktisk med tre søte små i hus. 


DERFOR ble det mørke-mørkegrå salong da vi i høst gikk til innkjøp av ny 

(den gamle var kjøpt brukt av naboen så ingen dårlig samvittighet for det:)). 


Men lyse puter må til:) 

Og lysestaker i "sølv".


(English translation at the bottom)




Ser nå at det hadde gjort seg med litt farge også, og flere puter...

...og kanskje en blomsterkvast...

Får se hva som kommer etterhvert, 

blir litt "redd" når det 

blir for mye farge:) 

Er liksom ikke helt "meg". 


IALLEFALL: stua har gått fra å være hvit og beige, til hvit, grå og litt sort. 

Og sofaen som jeg trodde ville 

bli en sort, dominerende gjenstand 

har blitt familiens favorittsted. 


Koselig at det er plass til alle fem på fredagskvelden:)

Ha en superduper fredag!!



To my American readers:)

Our livingroom has been transformed from white and pale, to white and grey with a hint of black. 

A bit more practical when we´re having small children. 

As I´m looking at the pictures now, I see that I could use some colours in my livingroom.

Not quite sure which ones, 

colours tend to "scare" me a bit...

But we´ll see..

Have a lovely Friday!!

Kaja





5 kommentarer:

  1. Så kjempe fin den nye sofaen var, og den var kjempe god å sitte i :-)
    Flott stue, Kaja!
    Go helg!!

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Tusen takk for hilsen hos meg! Da fant jeg veien til din flotte blogg også ;))
    Flott ny sofa, og virkelig lekkert i din stue!!
    Ønsker deg en riktig fin fin helg.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig hilsen og kjekt å bli kjent med en ny blogg. Det ble veldig fint med den nye sofaen deres. Legger meg til som følger her hos deg så kommer jeg innom igjen.

    Klem og gode ønsker fra meg:-)

    SvarSlett
  4. Her er det og slik, ikke kun hvitt lenger:)
    Vegger er lyse, men sofa'n er mørkegrå + at jeg elsker sort og en dæsj med farger i interiøret:)

    Lekker sofakrok hos dere ♥

    SvarSlett
  5. Hei..
    Så kjekt du la igjen et spor fra deg hos meg ☺ Så flott å få se sofaen i ei stue og ikke i butikken, var sikkelig flott hos dere ☺
    Legger meg til som følger hos deg, gleder meg til å følge deg videre ☺
    -Beate-

    SvarSlett